Kerstmis - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van yvonjohannis - WaarBenJij.nu Kerstmis - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van yvonjohannis - WaarBenJij.nu

Kerstmis

Door: Yvon

24 December 2011 | Chili, Santiago de Chile

Lieve allemaal,

Vanaf Paaseiland jullie allemaal een hele fijne kerst toegewenst in Tonga of toch NZ, Australie en o ja natuurlijk iedereen in Nederland ;)

Daarnaast willen we iedereen een super 2012 wensen, dat het een topjaar mag worden! En hoe kan dat ook anders want wij komen weer terug!! ;)

20 januari zijn we er weer, we kijken er enorm naar uit iedereen weer eens in levende lijve te zien,

Veel liefs en houd vol!!

Johannis en Yvon

Ps. van een aantal mensen hadden we niet het prive adres, dus ook Nick, Lisa, Marieke, RJ, Eric en Micha hele fijne kerst en een super 2012.

• 24 December 2011 - 00:40

Doreen:

Niets wat je in de winkel koopt
    Maar dat wat je stilletjes hoopt
    Dat wensen ik jullie voor 2012

En ik zie er na uit om je weer te zien. XXXX Doreen

• 24 December 2011 - 03:29

Ing:

Hebben jullie al in het donker langs de (spooky)beelden gelopen?????

Fijne kerst!!! X

• 24 December 2011 - 03:32

Ing & RJ:

Lieve Yvon & Johannis,

Vanuit Auckland wensen we jullie een fantastische Kerst, al valt kerstmis nu ineens in december ;-)

In 2012 spreken we weer af, we zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen!

@Yvon: pas op, de verkeersboetes in NL zijn verhoogd...

Groetjes,
    Ing & RJ

• 29 December 2011 - 20:36

Marcel En Anneke:

Met Nederland in zicht (22 januari is het zo) wil ik jullie goede Kerstdagen (maar dat is al voorbij) en een fijne jaarwisseling toewensen. Op onze kerstkaart staat: 'deze tijd is een rimpeling in de evolutie - vrede en alle goeds in 2012' Dat wensen wij jullie natuurlijk ook van harte toe.
    Jullie wereldreis van een jaar is een golfslag van ervaringen in jullie levensverhaal. Daar kijken wij naar uit en wij zijn benieuwd waar jullie in Nederland opduiken bij terugkomst. Houd jullie haaks en tot gauw!